Otázky a odpovede
Máte kamennú predajňu?
Fyzické predajne nemáme. Fungujeme výlučne ako zásielkový e-shop.
Ako si môžem vytvoriť objednávku?
Objednať si môžete na našej stránke buď vytvorením účtu, alebo aj bez registrácie ako hosť. Ďalšou možnosťou je telefonická objednávka s našiím konzultantom, ktorý za vás objednávku pripraví a poskytne potrebné informácie o produktoch. Naša infolinka je k dispozícii od pondelka do piatku medzi 9-12 a 13-17 hod. na čísle +421 233 006 550
Môžem zrušiť svoju objednávku?
Objednávku, ktorá ešte nebola zabalená, môžete zrušiť kontaktovaním nášho zákazníckeho servisu. Ak už bola vaša objednávka v sklade zabalená, zrušenie už nie je možné.
Kedy dostanem potvrdzujúci e-mail o objednávke?
Potvrdenie Vám bude zaslané prostredníctvom e-mailu ihneď po jej vytvorení.
Ako dlho trvá doručenie balíka?
Z Poľska zásielky expedujeme do 24 hodín od prijatia objednávky, zásielka dorazí o niekoľko dní.
Je doprava zadarmo?
Doprava je zadarmo pre objednávky nad 79 eur.
Je možné zakúpený tovar z vášho e-shopu vrátiť?
Samozrejme. Tovar - okrem spodnej bielizne a pančúch - môžete vrátiť do 30 dní od doručenia zásielky. Stačí nám vrátiť produkty so všetkými visačkami na našu adresu spolu s vyplneným formulárom vrátenia. Produkty musia byť v rovnakom stave, v akom boli prijaté. Nesmú mať známky používania (vôňa parfému, škvrny, stopy po praní alebo od make-upu). Po kontrole produktov a údajov o zákazníkovi, vrátime peniaze na bankový účet najneskôr do 14 dní.
Podrobný postup návratu môžete nájsť na tomto odkaze: https://mdr24.sk/content/6-vratenie-a-vymena-tovaru
Na akú adresu poslať vrátené produkty?
Vrátené produkty prosím pošlite na adresu:
Paxy – Pastan
Bytčická 76,
PO BOX 5
01681 Žilina
Je možné tovar zakúpený v e-shope vymeniť?
Zakúpený produkt nie je možné vymeniť, ale môžete ho do 30 dní vrátiť.
Môžem v jednej zásielke vrátiť produkty z viacerých objednávok?
Áno, v jednej zásielke môžete vrátiť viacero objednávok. Prosíme, do balíku vložte príslušné formuláre vrátenia zo všetkých objednávok, ktoré vraciate.
Je vrátenie tovaru spoplatnené?
Tovar vraciate na vlastné náklady. Poštovné je hradené iba v prípade uznanej reklamácie.
Čo mám robiť, ak mi dorazil poškodený alebo nesprávny produkt?
V takom prípade prosíme kontaktujte náš zákaznícky servis na čísle +421 233 006 550 alebo e-mailom info@mdr24.sk. Spoločne nájdeme najlepšie riešenie.
Ako dlho trvá, kým dostanem späť svoje peniaze?
Refundácia za vrátený produkt prebehne najneskôr do 14 dní od prijatia zásielky v našom sklade.
Ako sú produkty merané?
Každý produkt má na svojej stránke uvedenú individuálnu veľkostnú tabuľku pre daný model. Oblečenie sa meria na ploche, nie na tele. Ak je v tabuľke uvedená veľkosť v rozmedzí, napr. 120-127 cm, najmenšia hodnota je veľkosť produktu na plocho, najväčšia pri natiahnutí.
Sú veľkosti v našej ponuke menšie alebo väčšie?
Na túto otázku sa nedá jednoznačne odpovedať. Veľkosti sa medzi výrobcami líšia a nie sú vždy rovnaké. Pri výbere produktu sa riaďte jeho tabuľkou veľkostí.
Ak som už nakupovala v MDR a veľkosť bola správna, bude ďalší produkt v rovnakej veľkosti tiež vhodný?
Nie. Každý produkt má svoju veľkostnú tabuľku, podľa ktorej vyberiete správnu veľkosť. Veľkosti sa medzi výrobcami líšia.
Môžem získať viac informácií o rozmeroch produktu, ktoré nie sú uvedené v tabuľke veľkostí?
Samozrejme. Ak potrebujete rozmery, ako napríklad šírku nohavice alebo rukáva, stačí kontaktovať naše oddelenie služieb zákazníkom e-mailom na info@mdr24. sk alebo zavolať na číslo +421 233 006 550 a my vám to zmeriame.
Prijímate objednávky na zakázku?
Nie. Produkty, ktoré ponúkame, sú od externých výrobcov. Nemáme vlastnú šijaciu dielňu, preto nemôžeme ovplyvniť dĺžku, šírku ani farbu ponúkaných modelov.
Ako dlho budem čakať na veľkosť, ktorú aktuálne nemáte na sklade?
Nie každý produkt bude znova dostupný. Ak máte záujem o konkrétny model, zavolajte na našu infolinku a overíme, či bude opäť skladom. Kontaktovať nás môžete na čísle tel:+421 233 006 550 od pondelka do piatka medzi 9-12 a 13-17 hod.
Máte v ponuke aj pánske a detské oblečenie?
Nie, obchod MDR ponúka iba dámske oblečenie vo veľkostiach. 44-64.
Máte v ponuke topánky a ponožky?
Nie, topánky ani ponožky v našom sortimente nemáme.
Môžem dostať faktúru za kúpený tovar?
Áno. Prosím, po zadaní objednávky nám zašlite svoje fakturačné údaje. e-mailom na adresu info@mdr24.sk
Ako použiť zľavový kód?
Pri zadávaní objednávky vložte kód do poľa „Zľavový kód“ v nákupnom košíku a kliknite na tlačidlo „PRIDAŤ“.
Môžem naraz použiť viac kódov?
Pri jednom nákupe môžete použiť iba jeden zľavový kód.
Musím zadať zľavový kód v košíku?
Áno, ak nezadáte zľavový kód v košíku, bude účtovaná štandardná cena produktu.
Čo ak zľavový kód nefunguje?
Existujú rôzne možné príčiny, s najväčšou pravdepodobnosťou je kód nesprávny, vypršala jeho platnosť alebo už bol použitý (v prípade jednorazových kódov). Ak nie je dôvod jasný, kontaktujte náš zákaznícky servis na: +421 233 006 550 alebo e-mailom na: info@mdr24.sk
Ako sa prihlásiť na odber noviniek?
Prihlásenie na odber noviniek nájdete na pravej strane v menu aj na spodnom bannere stránky. Ak ho máte ťažkosti nájsť, kliknite na odkaz: https://mdr24.sk/content/49-prihlasit-se Po prihlásení dostanete e-mailom jednorazový zľavový kód -10 % na nákupy v obchode mdr24.sk
Ako sa odhlásiť z odberu noviniek?
Z odberu Newslettera sa môžete odhlásiť prostredníctvom odkazu, ktorý je v každom zaslanom e-maile s novinkami. Žiadosť môžete taktiež zaslať e-mailom na adresu: info@mdr24.sk