Často kladené otázky:
1. Ako urobiť objednávku?
Objednávky je možné zadávať na našich webových stránkach vytvorením účtu alebo nákupom ako hosť. Môžete sa tiež obrátiť na jedného z našich konzultantov, ktorý bude spracovávať vašu objednávku vo vašom mene a poskytne vám potrebné informácie o výrobkoch. Telefónne číslo linky zákazníckej podpory : +421 233 221 220.
2. Odkiaľ odosielame?
Všetok tovar je odoslaný z Varšavy, kde sa nachádza kancelária a sklad MDR24..
3. Ako rýchlo dostanem svoju objednávku?
Doručenie zvyčajne trvá 2-3 pracovné dni. Tovar sa dodáva v ten istý deň, ak bola objednávka zadaná do 16:00 hod. v pracovných dňoch. Všetky objednávky zadané po tomto čase sú odoslané nasledujúci pracovný deň. Vo výnimočných prípadoch môže byť doručenie oneskorené o 1-2 dni z dôvodov, ktoré možno pripísať výlučne kuriérskej spoločnosti, napr. v predvianočnom období.
4. Môžem zakúpený tovar vrátiť?
Samozrejme. Každý zákazník má 30 dní od dátumu prijatia objednávky na vrátenie tovaru zakúpeného v našom obchode, s výnimkou nohavičiek a pančúch. Ak chcete tovar vymeniť, informujte nás e-mailom: info@mdr24.sk alebo telefonicky na číslo zákazníckej podpory: +421 233 221 220 a zabezpečíme vám rezerváciu tovaru na vami požadovanú výmenu. Pri vrátení tovaru stačí ho odoslať na vlastné náklady poštou, alebo ľubovoľnou kurierskou spoločnosťou na adresu uvedenú vo formulári, ktorý obdržíte spolu s tovarom.
5. Môžem zakúpený tovar vymeniť?
Samozrejme. Do 30 dní od dátumu dodania môže každý zákazník výrobok, s výnimkou nohavičiek a pančuchového tovaru, nahradiť inou farbou, veľkosťou alebo modelom.
6. Môže kuriér počkať, kým vyskúšam oblečenie predtým, ako balík oficiálne preberiem, ak mi nesedi?
Nie. Ak chcete vrátiť alebo vymeniť nevhodný tovar, napíšte nám na info@mdr24.sk, alebo zavolajte na číslo linky zákazníckej podpory +421 233 221 220.
7. Môžem si vybrať dodaciu lehotu?
Bohužiaľ, nie. V deň doručenia dostane každý zákazník SMS správu s predpokladanou dodacou lehotou, kontaktným číslom kuriéra a informáciami o tom, ako odložiť doručenie, ak si nemôžete vyzdvihnúť zásielku v daný deň. Upozorňujeme tiež, že kuriéri PACKETA doručujú iba v pracovných dňoch od 8:00 do 17:00 hod. a zásielku objednanú cez kuriersku spoločnosť DPD si môžete vyzdvihnúť na vami vybranom odbernom mieste.
8. Ako sa meria náš tovar?
Tovar meriame na rovnom povrchu, bez toho, aby sme po ňom kreslili. V popise každého produktu sa nachádza veľkostný graf s danými mierami pre každú veľkosť.
9. Ak som už nakupoval na MDR24 a vybral som si správnu veľkosť, budú mi vyhovovať aj iné výrobky v tejto veľkosti?
Nie. Každý výrobok má svoj vlastný graf veľkosti, ktorý by sa mal vždy zohľadňovať. Veľkosti nie sú identické a môžu sa líšiť v závislosti od výrobcu.
10. Môžem získať ďalšie informácie o veľkostiach tovaru, ktoré nie sú uvedené v veľkostnom grafe?
Samozrejme. Ak potrebujete napríklad zmerať šírku rukávu alebo dĺžku sukne, obráťte sa na naše oddelenie služieb zákazníkom na info@mdr24.sk alebo telefonicky na čísle linky zákazníckej podpory +421 233 221 220 a my ho zmeriame konkrétne na vašu žiadosť.
11. Prijímame individuálne objednávky?
Nie. Naše výrobky sú dodávané externými výrobcami. Nemáme vlastnú krajčírsku dielňu, a preto nemáme žiadny vplyv na dĺžku, šírku alebo farebnú schému ponúkaných modelov.
12. Ako dlho budem musieť čakať na veľkosť, ktorá momentálne nie je k dispozícii?
Nie všetky vypredané položky budú vrátené späť do obchodu.. Ak máte záujem o konkrétny model, kontaktujte nás e-mailom na info@mdr24.sk, alebo telefonicky na čísle linky zákazníckej podpory +421 233 221 220.
13. Ako dlho trvá, kým sa moje peniaze vrátia?
Úhrada peňazí za vrátený tovar sa uskutoční najneskôr do 14 dní od prijatia zásielky.
14. Predávate pánske a detské oblečenie?
Nie. Predávame len dámske oblečenie vo veľkých veľkostiach.
15. Posielame balíky do zahraničia?
Áno. Ak chcete urobiť konkrétnu objednávku, kontaktujte nás e-mailom info@mdr24.sk, alebo telefonicky na linke zákazníckej podpory +421 233 221 220.