Ładowanie

Vrátenie a výmena tovaru

Snažíme sa, aby fotografie v našom obchode boli čo najbližšie k farbám a vzhľadu výrobkov, ktoré ponúkame. Aj keď sme v popise výrobku uviedli miery pre každú veľkosť, je možné, že model, ktorý dostanete, vám nebude vyhovovať alebo nemusí vyhovovať z iných dôvodov. Tovar môžete vymeniť alebo vrátiť bez udania dôvodu. Obe riešenia sa dajú ľahko implementovať. Pozývame vás, aby ste si prečítali pravidlá.

Vrátenie tovaru

Tovar zakúpený v našom obchode je možné vrátiť bez udania dôvodu do 30 dní odo dňa prijatia zásielkyStiahnite si formulár na vrátenie tovaru TU>>

Ako môžem výrobok vrátiť?

Zásielku môžete vrátiť dvoma spôsobmi – klasicky poslať späť poštou https://www.posta.sk/sluzby/baliky alebo cez ktorúkoľvek kuriersku spoločnosť cez ich odberné/výdajné miesto.

Vrátenie zásielky je na  vlastné náklady.

Adresa na vrátenie zásielky :

Paxy – Pastan

Bytčická 76,

PO BOX 5

01681 Žilina

Čomu by ste  mali venovať pozornosť?

Vrátený tovar musí byť v rovnakom stave, v akom bol dodaný. Nesmie niesť stopy použitia (vôňa parfumu, škvrny, stopy po praní). Pri skúšaní lesklých výrobkov dávajte veľký pozor, aby na odeve nezostali stopy potu alebo rúžu. Vracaný tovar rovnako musí mať visačku na pôvodnom mieste.

Odoslanie zásielky

Ak chcete tovar vrátiť, môžete tak urobiť prostredníctvom Slovenskej pošty, alebo ktorejkoľvek kurierskej spoločnosti na vlastné náklady. Výrobky určené na vrátenie/výmenu  zabaliť  spolu s vypísaným dokladom o vrátení (Formulár výmeny/vrátenia) a doručiť balík na jedno z odberných/výdajných miest ktorejkoľvek kurierskej spoločnosti, alebo prostredníctvom  Slovenskej pošty https://www.posta.sk/sluzby/baliky.

Náklady na zaslanie vrátnej zásielky sú výdavkom zákazníka.

Ako môžem vymeniť výrobok ?

Ak chcete produkt vymeniť za inú veľkosť alebo model, zadajte novú objednávku. Vráťte predchádzajúcu objednávku podľa pokynov nižšie.

Čomu by ste  mali venovať pozornosť?

Vrátený tovar musí byť v rovnakom stave, v akom bol dodaný. Nesmie niesť stopy použitia (vôňa parfumu, škvrny, stopy po praní). Pri skúšaní lesklých výrobkov dávajte veľký pozor, aby na odeve nezostali stopy potu alebo rúžu. Vracaný tovar rovnako musí mať visačku na pôvodnom mieste.

Sťažnosti

Predávame nový tovar bez vád. Reklamácie chybného tovaru je možné podať do dvoch rokov od dátumu nákupu. 

Náš tovar je veľmi kvalitný a je veľmi zriedkavé, aby bol výrobok chybný. To sa však môže stať. Aby sa predišlo týmto zriedkavým prípadom, každá položka je pred odoslaním starostlivo skontrolovaná. Ak dostanete chybný produkt, informujte nás na linke zákazníckej podpory na čísle +421 233 221 220 alebo zaslaním e-mailu info@mdr24.sk.

Reklamácia sa posúdi len na základe vyplneného a podpísaného formulára sťažnosti do 14 dní. Formulár si môžete stiahnuť  TU>>

Ak bude vaša sťažnosť prijatá, pošleme vám nový výrobok do 14 dní alebo okamžite vrátime kúpnu cenu a prepravné náklady na vami poskytnuté číslo bankového účtu. Vrátenie peňazí sa vzťahuje na platbu za produkt a cenu najlacnejšej dopravy dostupnej v danom regióne. Sťažnosti je možné riešiť mimosúdne.

Náš obchod je ideálnym miestom pre všetky ženy s plnšími tvarmi, ktoré hľadajú oblečenie vo veľkostiach plus-size  od 42 do 64. Tieto ponuky dokonale zvýrazňujú výhody ženskej postavy a pomáhajú skryť všetky nedokonalosti, ktoré môžu byť príčinou komplexov. Je to vďaka širokej škále modelov pre každú príležitosť – šaty, blúzky, tuniky, nohavice, ako aj širokej škále spodnej bielizne, kabeliek a doplnkov. Ponúkané návrhy dokazujú, že nie je potrebné slepo sledovať módu a vytvárať štýlové oblečenie, ktoré si každý všimne. Dámske oblečenie v našom obchode určite splní všetky očakávania a potreby moderných žien, ktoré chcú doplniť svoj šatník nielen pre každú príležitosť, ale aj pre každú ročnú dobu.